Çarşamba, Ekim 11, 2017

taşlık plajı...


eylül ayında o kadar çok fotoğraf çektim ki,
yayınlamaya sıra ay içinde gelmedi,


eylül ışığı fotoğraf çekmek için çok uygun,
yumuşak bir ışık renkleri daha da güzelleştiriyor.


taşlık plajı, ılıca gölünün olduğu yer,


çok fazla tesis, yeni söylemle, 
beach açılmış.
ben kumsalı işgal eden böyle tesisleri sevmiyorum.


dekorasyon konusunda hepsi birbirinden şık,
ona lafım yok,
tam tersi çok beğendim.


lakin, kumsallar herkes içindir,
şezlong parası ödemeyene yer yok,
şezlonglardan da,  plaj havlusu sermeye yer yok.


henüz işgal edilmemiş bir parça kumsalda,
yazın herkes iç içe.
çok büyük haksızlık,
daha adilce bir çözüm olmalı.


renklerin güzelliği, nasıl tüm manzaraya  eşit düşüyorsa,
kumsallarda herkes için olmalı.


daha adil paylaşımlar olması dileğiyle.

4 yorum:

  1. Burnumuzun dibi deniz ama yaralanamıyoruz Ayşen. Beachler paralı , kalabalık vs. sana sonuna kadar katılıyorum ama eksik yazmışsın bir de bangır bangır müzik çalıyor benim kafam kaldırmıyor 😫

    YanıtlaSil
  2. Haklısın arkadaşım.

    Mavi huzur verdi yine, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Katılıyorum. Bizim semsiyemiz var sandalyelerimiz var ama mahalle baskısından ötürü yine de şezlong kiralıyoruz. Her seferinde sinir oluyorum.

    YanıtlaSil