Salı, Eylül 12, 2017

pesto soslu makarna...


işe pesto sosu hazırlamakla başlamak gerek,
gerisi kolay.
yanına da bir salata olsun yeter.


gerekli malzeme ;
bolca fesleğen, iri yapraklı olandan.
ben fesleğenleri bahçeden topladım.
orjinal pesto sos tarifinde dolmalık fıstık vardır ama ben badem kullandım.
sarımsak, zeytinyağı, karabiber, parmesan peyniri,
hepsi bu kadar.


bademlerin üzerine sıcak su döküp beklettim,
sonra kabuklarını kolayca soydum.,bademi rondoda çekip,
sırası ile sarımsakları, fesleğenleri,
parmesan peyniri, karabiber ve zeytin yağını ekleyip.
güzelce karıştırdım.


sonra parmaklarımı yedim lezzetten.


yassı spagettiyi 10 dk haşlayıp,
az biraz tereyağı ekledim.


birazda bolonez sos yapmıştım,
onun tarifi de başka bir posta kalsın.
yanında gökkuşağı salatası.


fazlasıyla afiyet oldu.

6 yorum:

  1. Hımmm çok iştah kabartıcı...Yutkunuyorum şuan resmen :)) Ellerine sağlık. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin bıcırıklar nasıl da sever makarnayı değil mi?

      Sil
  2. ama ne kadar güzel duruyor bu sos. Ağzım sulandı.

    YanıtlaSil
  3. Adsız11:12 ÖS

    Ohh..Afiyetler olsun.saglicakla kalın sevgiler emel

    YanıtlaSil