Perşembe, Kasım 03, 2016

mini mini sebzecikler....


Çarşamba günleri eve 5 dk mesafede,
yerli pazarı kurulur.
sadece Datça'da ki köylüler ekip biçtiklerini getirir.
en önemli özelliği,
yazın sabah 7'de başlayıp saat 8'de hiç bir-şeyin kalmadığı pazar. olmasıdır.
sabah altı buçukta arabalar dolar pazar yerinin etrafında.



bu hafta o kalabalık kış evlerine, şehirlere gidince,
sakinleşmiş pazar yeri.
bende ilk kısa mesafe yürüyüşümü yaptım pazara gittim.
daha iyi bacağım, ama yavaş yavaş...


aman allahım ne göreyim.
bizim köylüler  minik sebzeler üretmiş.
normal ile miniklerin arasındaki farkı görüyorsunuz.


mini sebze falan üretmemişler 
ama
artık tarlalardan son mahsulleri aldıkları için,
böyle mini mini hepsi.


şimdi bunlar fotoğraflanıp, paylaşılmayı hal etmiyor mu?



12 yorum:

  1. oh maşallah sağlığına kavuşmana sevindim,sebzelere gelince hem fotoğraf hem de alkış haketmiş.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. havva ilk bakan ilk görenlerdensin paylaştıklarımı sana kocaman bir teşekkür.

      Sil
  2. Son kesen bunlar son kesen :)) Tavuklar yumurtlamayı bırakacakları zaman en son yumurtaları küçücük olur, annem ler son kesen bunlar derlerdi..Onu haytırladım birden :)) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güliz bak yeni birşey öğrendim senden ''son kesen'' çok iyi oldu .

      Sil
  3. ayy ne şirinler bunlar böyle.Şirin oldukları kadar lezzetlidirlerde eminim :) şimdiden afiyetler olsun size.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lezzetli olmazlar mı çıtır çıtırlar. teşekkür ederim.

      Sil
  4. Saglik fiskiriyor karelerden. Bacaga dikkat ama. Hemen yuklenmeyelim;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tülin ağır çekimde gibi yaşıyorum gündelik hayatımı sorma.

      Sil
  5. Ne güzel ayaklanmışsınız. Ama dikkat edin, fazla yormayın kendinizi. Sebzeler çok şirin. İnsan doğramaya kıyamaz bunları :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yavaş olsa da hareket edebilmek çok güzel, teşekkür ederim.

      Sil
  6. Fotoğraflar yine şahanee,sebzeler sevimli,pazarları çok seviyorum ben de,ayağa dikkat,sebzeler sağlık getirsin sana :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değil mi taptaze, bol vitaminli, teşekkür ederim.

      Sil