Cuma, Mart 11, 2016

bahçe özlemiyle...


azıcık güneşli gün görünce bahçeye seriliverdim.
yağmur yağar elbet ama ben güneşi görünce, yaz sandım.
bir kaç basit düzenleme yaptım.
yağmur her an yağabilir.


çiçekleri budamaya falan başlamadım daha,
bir örtü, iki minder biraz süs.
kediler o kadar çok kirletiyorlar ki,
sık sık örtü değiştiriyorum.
aman iyi ki, de kirletiyorlar,
her değişim de, yeni bir köşe oluyor.
bahçe duvarı tamamlanınca her yere, az su ile yaşayan,
kaktüsgiller den, çiçeklerle dolduracağım bahçeyi,
yaz kış yeşil olsun diye.


el yapımı bu kase, en çok bahçeye yakışıyor,
evin içine de , götürüp fotoğraf çekeyim,
bakalım orada nasıl duracak.
bir iş daha çıktı bana, ileri ki, günlerde yapacak.


deniz kıyısından toplananlar,
ev süsleme de çok işe yarıyor.


bahçeden  sevgiler.
hafta sonunuz güzel geçsin.


2 yorum:

  1. Dün akşamdan beri İçim öyle karardı ki, bu aydınlık iyi geldi canım. Sağol.

    YanıtlaSil
  2. tulin cevap vermem çook uzun zaman aldı lutfen kusura bakma, hep aydınlıklar içinde ol sevgiler.

    YanıtlaSil