Cuma, Aralık 25, 2015

guatape...

Kocaman ötesi devasa bır kaya,
 700 basamakla çıkılan. 
Ben cesaret edemedim.
bır baraj gölü, 
Çıkanlar harikulade bır manzara seyrediyorlar.
ben oğlumun çıkıp da çektiği fotoğraflara bakıp, 
biraz da aşağıdan gördüklerinde yetindim. 
Baraj golünü o kadar aktif kullanıyorlar ki,
Marina bile yapmışlar. 
Yeşil Tepelerin arasına mavi -yeşil şu doldurup özen bezene,
göl yapmışlar.  
Bir de sevimli bır kasabası var.
önce yol ve guatape fotoğraflarını paylaşıyorum. 
Kasaba da belki yüz tane fotoğraf çektim. 
Hepsini de paylasasim var.
evet sıra fotoğraf karelerin. 








4 yorum:

  1. Çok güzel !
    Bu arada biz donarken, orada havanın böyle güzel olması çok kıskandırıcı :)
    Keyfini çıkarın.

    YanıtlaSil
  2. Fotoğraflarınızi ,yazılarınızı zevkle okuyorum , her zaman yorumlayamıyorum . Renkli , sıcacık bir yer . Kurabiyeler nefis görünüyor . Reçel bekliyorum farklı meyvelerden . Çok beceriklisiniz . Sevgiyle kalın 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ilginiz için çok teşekkür ederim. Bende cevap yazmakta sıkıntı yaşıyorum. Sevgiler

      Sil