Pazar, Mayıs 03, 2015

bahçe...


epey zaman oldu, ayrı  kaldık.
benim için çok özel zamanlardı, sizden ayrı kaldığım bu süre.
çocukluk arkadaşlarım geldi.
bir ömrün yaşanmşlıklarını hatırlamak.
bolca da muhabbet.


onlar gelmeden önceki hafta, bahçede çalışmştım.
sardunyalarımın ve diğer çiçeklerin topraklarını değiştirdim.


bahçe süslerimi birkaç küçük düzenleme ile yenileyip,
bahara - yaza hazırladım.


boyadım, yerlerini değiştirdim.
yeni birşeyler uydurdum.
bütün yaptığım bu.


dutlarım epeyce oldu.


yeni çiçekler ektim.


papatyalar kuruyup, yarımadayı terkedene kadar,
en güzel süslerimiz.


birde evin gerçek sahibini belirlemek gerekti.
kim olabilir ki,
elbetteki kara kızımız ''düş hanım''


böylece herşey yerine oturdu.
''düş evi''

paylaşacağım çok şey var.
geçen bu zaman ile ilgili,
bu hafta fotoğrafları düzenleyip, hazırlarım.
arkadaşlık ne güzel şey.

19 yorum:

  1. Düş evini nasıl yaptınız? Bayıldım. Bahçeli bir hayat benim hayalim. Benim hayalimse sizin gerçeğiniz. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düş evini bır başkası yapmış, bana hediye geldi. Hayal etmekten asla vazgeçme, mutlaka gerçekleşecektir.

      Sil
  2. Rengarenk bir dünya yaratmışsınız. Eminim sadece çocuklar değil, büyükler de bayılır böyle bir bahçeye.
    "Düş Evi" en güzel düşler için kapısını aralamış bile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renkleri seviyorum, renkler ve renklilikler iyidir. Buna inanıyorum. :))) sevgiler.

      Sil
  3. Kırmızı kapına, bahçendeki saksılarına, renklerine, çiçeklerine instagramda da bayılmıştım. Burada daha büyük halleriyle görünce de çok sevdim:) Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. Sondan üçüncü foto tam tablo! ne şanslısın bu görüntü için ne kadar şükür etsen az. Güzel bir hafta dilerim Ayşencim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emel bu görüntünün ömrü çok da uzun değil, üç hafta anca sürüyor. O gün çok sansliydim, ışık harikaydı. Şükürler olsun.

      Sil
  5. çok güzel herşey masal gibi sahiden:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. arkadaşlık dostluk gibisi varmı.. ne güzel kimbilir ne güzel sohbetler edildi o caanım bahçede.. nefis bir düzenleme ile bahçe de yaza hazır zaten! Ayşen o düş evine bayıldım ben..
    hadi düzenlemeleri çabuk bitir merakla bekliyoruz yeni postları..
    sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocukluk arkadaşları çok başka oluyor sebus, bır sürü hatıra var sohbeti yapılan. Benden de sevgiler.

      Sil
  7. Manzarada bahçede süper ne güzel vakit geçirilirdi bizim yerimizede keyfini çıkar Ayşen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyif bu elbette senin için de çıkarırım, paylaşınca daha güzel olur.

      Sil
  8. ama nasıl ya bu kadar şirin nasıl yaptınız ya bahçenizi. belçika köyleri fotoları vardır onlar gibi karpostal gibi yaaa :)

    YanıtlaSil
  9. çok güzel Ba-yıl-dım :) çizilmiş resimleri andırıyor resmen .. emeğinize sağlık demeliyim bloğunuzu takibe aldım bende beklerim
    beautybeybi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  10. Mükemmel ba-yıl-dım tıpkı tuale çizilmiş yağlı boya resimlerini andırıyor emeğinize sağlık bloğunuzu takibe aldım bende beklerim
    beautybeybi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  11. Saksıdaki dut ne güzel olmuş öyle,renkler,çiçekler şahane,zaten sizin gönlünüz güzel arkadaşım :)

    YanıtlaSil