Perşembe, Ocak 01, 2015

yeni yıl evi....

hoş geldiniz,
kapı açık,  içeri girebilirsiniz.


yılın ilk günü, 
geciken fotoğraflarla ''merhaba'' 
daha önce yazdığım gibi, evi süslemek için,
yada herhangi birşey yazıp çizmek için elim hiç birşeye gitmedi.
oğlumdan güzel haberler, mutlu fotoğraflar geldikçe,
hüznüm , sevince döndü.


resmen evi, kırmızı - yeşile boyadım. 
yerdeki yün kilim, el dokuması Tokat' da dokunmuş, renklerini gördüğüm gibi sevmiştim.
elime yeşil ve kırmızı  ne geçtiyse oraya, buraya yerleştirince ev süslenmiş oldu.


herzaman en iyi destek doğadan.


çam ağacım dört yaşında,
kürek sapına ışıklandırmayı sevgili Emel'in sayfasında görmüştüm.
minik fenerleri dolayınca ışıklandırma işini de hallettim.


bu noel patiğini 1996 da,  yılbaşı süsü olarak yapmıştım.
ne süslemeler,  gördü 18 yıldır.


 yenı yıl da ev süslemeyi çok seviyorum,
ne hoş oluyor şıkır şıkır, ışıl ışıl,

gecikmiş fotoğrafları yılın ilk günü paylaşarak, 
geçen yıldan kalan bir iş bırakmadım.
tüm blog arkadaşlarıma ve üşenmeyip, unutmayıp takip edenlere,
kucak dolusu sevgiler.

11 yorum:

  1. Yeşil kapaklı büyük kitabı merak ettim :) tığ işi çam ağacını çok sevdim,örmek isterim boş bir zamanımda.Yeni yıl neşesi doldursun,taşırsın evinizi :) sevgiler

    YanıtlaSil
  2. yeşil kapaklı büyük kitap :))) HAYAT MECMUASI 1960 yılı ciltli...
    bir gün onun için bir post hazırlamalıyım aslında, zaman tuneline girmiş gibi oluyorum bakınca....benden de sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Hayat Mecmuası 1960.... İşte buna bayıldım :) elbette diğer herşey de çok sade, derinlikli.

    Sevgi,selam Ankara dan.

    YanıtlaSil
  4. tulin gerçekten içine girmiş gibi oluyorum 1960 ların. sevgilerini aldım.

    YanıtlaSil
  5. sevgili moonnnnn..
    kapinin icinden yavasca iceri suzuldum...
    heryeri dolastim,,,ayri ayri,,merakla inceledim:)
    ruhumda cok hos bir sakinlikle tekrar kapidan ciktim...
    unuttum,,,sevgilerimi,,,selamlarimi biraktim.
    aldinmi?

    YanıtlaSil
  6. Moon, ne güzel süslemişsin her bir köşeyi. Özelikle kırmızı kilim çok yakışmış yeni yıla :)))huzur,mutluluk sağlık seni bulsun yeni yılda.. iyi yıllar....

    YanıtlaSil
  7. cihan hoşgeldin, hay allah bir fincan çay bıraksaydım. hep beklerim, bıraktıkların evimi ışıldattı.

    YanıtlaSil
  8. güliz tüm güzel dilekler, hepimizi bulsun.

    YanıtlaSil
  9. Evine de patiğine de bayıldım:) Mavi çanın ikizi bende de var. Yıllaaar önce aldığım ve çook sevdiğim bir çandır:) Kışın çıkarırım. Son yıllarda asacak yer bulamıyordum ama sana söz bu sene ben de asacağım:)

    YanıtlaSil
  10. sevgili nilgün beğenilerin için çok teşekkürler, porselen çan da patikle yaşıt. annemden yılbaşı armağanıdır. datça ya yerleştiğimden bu yana yaz- kış kapıda...istanbuldaki evde mutfak kapısının tam ortasında dururdu.

    YanıtlaSil
  11. Doğru vallahi! patiğin 18 yıllık olduğunu okuduğumda "vaaaay!" demiştim:) E ben de çanı sanıyorum Gorbon Işıl'dan tam da o senelerde almıştım. 18 yıl çok uzun zaman ama 96 daha dün gibi:)

    YanıtlaSil