Perşembe, Kasım 27, 2014

başlığı yok, sadece sohbet,


bir süre buraya uğrayamayacağım,
İstanbul'a  gidiyorum.
canım oğlumu yolcu edeceğim, aslında artık o başka bir ülkede yaşayacak,
Gabriel Garcia Marquez'in,
sonsuz bahar ülkesinde.


bambaşka bir coğrafyanın güzelliklerini görecek,


farklı lezzetleri tadacak.


saatlerimiz ayrı zamanı gösterecek,


bilmediği sokakları ve caddeleri  yürüyüp,
yeni bir dil daha öğrenecek,


kendi yuvasında, kendi hayatını kuracak.
uzun süren bir aşk mutlu sona erecek...

oğlum evleniyor, karar verdiler,
Kolombiya'da yaşayacaklar...
aşk ve mutluluk için tüm güzel dileklerim onlarla olacak....

not: fotoğraflar oğlumun objektifinden.

32 yorum:

  1. Ne büyük mutluluk biraz da burukluk! Allah yolunu açık etsin ve dilerim karar verdiği bu yolda hep ama hep mutlu olsun...
    Yolu açık olsun..
    Kucak dolusu sevgiler yolluyor ve öpüyorum

    YanıtlaSil
  2. çok mutlu olsunlar,
    o zaman sen de daha da çok mutlu olursun:)
    bu arada Allah kavuştursun aynı zamanda
    tebrikler ve sevgiler ayşen:)

    YanıtlaSil
  3. Bu nefis fotoğrafların ülkesine gidiyorlarsa harika:) Şimdiden kocamaaan mutluluklar onlara:)

    YanıtlaSil
  4. ''Laleli'den dünyaya doğru giden bir tramvaydayız ''aklıma Cemal Süreya'nın dizeleri geldi...
    Ne güzel anlatmışsınız,öyyle dalıp gittim....Aşk ,huzur onlarla olsun .

    YanıtlaSil
  5. Ne kadar da özverili bir annesin... Tanımlamaların o kadar çok hoşuma gitti ki...
    Fotoğrafların güzelliği, yeni hayatındaki mutluluğun tescili gibi.
    Mutluluklar ona!

    YanıtlaSil
  6. tebrikler :) hayırlı uğurlu olsun :)
    nasıl cesur bir karar böyle !!
    Sizde gidersiniz ara sıra oradan da yazarsınız bize :)

    YanıtlaSil
  7. ŞANSI GÜZEL OLSUN..MUTLU YAŞASINLARDA HANGİ ÜLKEDE OLURSA OLSUNLAR..MUTLULUKLAR DİLİYORUM..

    YanıtlaSil
  8. Hayırlı olsun, aşkları bir ömür sürsün..Çok sevindim, her aşk çok mutlu eder beni..

    YanıtlaSil
  9. sevgili moonnnnnn
    hem sevindim,,,hem huzunlendim
    hayat bu iste...
    allah mutlu etsin,,,
    benim kucuk kizim hani 15 senedir amerikada ya...
    simdide kucuk oglusum,ciddeye gidiyor.
    onlar mutluolsun...sagliklari yerinde olsun.
    biz varsin ozliyelim..
    torunlar bir muddet kalicak burada sonra onlarda babaya katilicaklar:)
    sozun bittigi yer..

    YanıtlaSil
  10. Tuhaf bir şey bu...İnsan hem sevinip aynı anda hüzünlenebiliyor.

    Tebrikler şimdiden.
    Allah mesut, bahtiyar etsin canım.

    YanıtlaSil
  11. Başarılı ve mutlu bir hayatları olsun.. Sevgilerimizi iletin bizim için de müstakbel çifte.

    YanıtlaSil
  12. Ne güzel bir haber bu.. Hayırlı olsun, bir yastıkta kocasınlar..:)) Bunu yeni geline nasıl tercüme edersiniz bilemem artık :))

    YanıtlaSil
  13. Yolu ve şansı açık olsun :)

    YanıtlaSil
  14. Sevgili Ayşencim,
    gururlan, gün senin günün. Mutlu ol, arada bir özlemle hüzünlensende, emin ol, çok güzel bir hayata, istediği, seçtiği hayata merhaba diyecek biriciğin.
    Her ikisinde yolları açık olsun, mutlu-mesut bir yastıkta kocasınlar, yazları anacığını ziyarete geldiğinde, sen ne mükellef sofralarla karşılayacaksın onları eminim.
    Güzellikle dolu olsunlar hep.
    Çok tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  15. ..Önce alıntı sandım fotoğrafları, oğlumun yazısını görünce,hemen dedim..Anasının oğlu ne güzel kareler..Moon oğluna mutluluklar dilerim ne mutlu ona aşkının peşinden ülkeler aşıyor, ne mutlu sana...Masal gibi yuvası olsun... Sevgiyle kalın..

    YanıtlaSil
  16. Geç haberim oldu Ayşen o yüzden şimdi yazabiliyorum inşallah okuma şansın olur bu yorumu oğluna ve gelinine bir ömür boyu mutluluk diliyorum harika bir yer seçmişler kendileri için ,dilerim herşey gönlünüzce olur sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  17. sebuş, güzel dileklerin için çok teşekkürler, dileklerin beni mutlu etti.

    YanıtlaSil
  18. havvacığım dediğin gibi sık sık kavuşuruz inşallah.

    YanıtlaSil
  19. nilgün evet o güzel ülkeye gitti ve o ülkenin güzel bir kızına dileklerin için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  20. diktim diktim giydim, aklına gelen dizeler ne kadar güzel , bende çok severim o dizeleri ve şairi...sevgiler

    YanıtlaSil
  21. ersinciğim modern zaman anneliği işte bu...mutluluk dileklerin evrenden onlara ulaşacak eminim.

    YanıtlaSil
  22. hazelciğim saol , yazmaz mıyım gidince yazarm yazarım, artık bir yarım hatta tüm kalbim orada...

    YanıtlaSil
  23. bilge merhaba , kesinlikle mutlu oldukları heryer cennet.

    YanıtlaSil
  24. elift ömürlük aşk dileğin en güzel dileklerden teşekkürler.

    YanıtlaSil
  25. cihancığım ah! sen anlarsın beni , ya işte ben henüz başındayım , 15 yıl olmuş seninkiler gideli...

    YanıtlaSil
  26. tülin, hüzün ve sevinç ikisi karıştı...

    YanıtlaSil
  27. asortik krep ,onlarda tüm dilekleri okudular ben paylaştıkça, hepinize teşekkür ediyoruz...

    YanıtlaSil
  28. sevgili komşum sahildeki evin dileklerini ilettim, yastık dileğini çok sevdiler :)

    YanıtlaSil
  29. The Backyard of My Life , teşekkürler...

    YanıtlaSil
  30. emelciğim, bana gelecek düşleri kurmak kalıyor, gelip gitmelerin heyecanını düşlüyorum, tebessümle yüzümden yüreğime düşen...sevgiler.

    YanıtlaSil
  31. gülizciğim teşekkürler, masal gibi bir aşka yakışır masal gibi bir yuva temennilerin için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  32. meltem geç olmadı, ben çok geç cevap yazabildim...sevgiler.

    YanıtlaSil