Cuma, Temmuz 18, 2014

kahve için her şey var ama kahve yok....

''kahve teşkilatı''
çok keyifli bir teşkilat bu, 
teşkilatın tamamı karşınızda, eskisi yenisi,
toplu halde ...


en eski kahve makinem..


son model ve sondan bir önceki model,
elbette hepsini mutfak da, yan yana dizili tutmuyorum :))))
İstanbul ve  Datça' daki evde, farklı alanlardaydılar.
şimdi tek evde toplanınca  kalabalıklaştılar, son kez toplu fotoğraflayıp, 
fazlasını arkadaşlarımla paylaşacağım.


filtre kahve ile sınırlı değil, bu teşkilat,
cezveler bambaşka bir kahve keyfinin parçaları.


espresso  karşınızdaki ''brikka''nın işidir.
kendisi, sevdiğim teşkilat üyelerinden biridir.


neredeyse onbeş yıllık ''french press'' bu aralar emekli sayılır,
az çalışıyor. yanından yine onun kadar uzun zamandır teşkilatın,
bir parçası ''kahve köpürtme mikseri''

kahve merakıma ve kahve sevgime yoldaşlık eden,
bütün cihazlarım bunlardır....uzun yıllar içinde, sevincime, üzüntüme,
kahve içmek için her elimi attığım da, benimle oldular.
son zamanlar da kahve keyfime eşlik eden, bir blog var, sabah kahvemi içerken, paylaşımlarına çok severek bakıyorum. bu sayfayı sizle paylaşmak ve teşekkür etmek istedim. Emel Sevren Pınar iyi ki buradasın.
kahve keyfimin eşlikcisi tıklarsanız sizde müptelası olacaksınız.

9 yorum:

  1. kahve sevilmez mi :) son 1-2 aydır bende fena halde espresso'ya sardım nereye gitsem hemen 1 tane espresso alabilir miyim diyorum :)) evde de içmek istiyorum ama makinaları çok pahalı şöyle güzel bir espresso yapan uygun fiyatlı bildiğiniz bir şeyler var mı :))

    YanıtlaSil
  2. Ne teşkilat ama, miss kokulu, uyandırıcııı, canlandırıcııı, bir dost eşliğinde keyiflere keyif katıcııı...Harikalar

    YanıtlaSil
  3. hazelciğim 4 yıldır istanbul da değilm ama alışveriş merkezlerindeki mutfak eşyaları satan yerlerde görmüştüm, mudo, esse gibi...şimdiler de varmı dır? bilmiyorum, cem tencere - bialetti italyan markası ile birleşince onlar türkiyeye getirmişti, limonlu cheescake postum da bu öyküyü anlattım. bu makineden olmasa da bunun üzeri demlik gibi olan ocak üstü espresso cevzeleri gayet kullanışlı oluyor, çok da pratik...sevgiler

    YanıtlaSil
  4. elift kahve ye düşkünlüğüm neredeyse çocukluktan inan çok eski bir tiryakiyim...

    YanıtlaSil
  5. Moon çok severim kahvenin her türlüsünü, ister nescafe ,ister espresso ama favorim türk kahvesi..teşkilatını da bayıldım, ne istersen var, her isteğe cevap veren cafe gibi..Bizim buralarda gerçi çok uzak değiliz birbirimize:))) ama belki duymamışsındır.. kahve içilince ferah kahven olsun derler, senin de öyle olsun mooncum..mutlu kal..

    YanıtlaSil
  6. aaa doğru diyorsunuz ilk gittiğimde bakıcam hemen :) var tabi hala oralar hatta artık daha çok var 200 metre arayla olan avm'ler var :(( beton yığını her yer burada ...

    YanıtlaSil
  7. Ayşenciğim kahvenin dostla ,sohbetle tadına doyulmaz ... Ben de son yıllarda blog dostlarımla birlikte içiyorum sabah kahvemi.Sahildeki Ev'in kraliçesi Ayşegül'ün ,Emel'in ,Begonvilli Ev'in ,Banuca'nın ,Cihan'ın ve tabii ki senin yerin apayrı :)))
    Mutlu pazarlar !

    YanıtlaSil
  8. sevgili nilgün nede güzel oluyor kahvenin tadı değilmi, blog dostları çoğaldıkça , kahvelerimiz de lezzetlenecek ....

    YanıtlaSil
  9. güliz ferah kahvelerimiz olsun...ne güzel söz...ferah kahveler. :)))

    YanıtlaSil