Pazartesi, Mayıs 05, 2014

unutma


6 yorum:

  1. :))
    kaçmaz,dileğim çok kuvvetli:)

    YanıtlaSil
  2. Tüm dileklerinin gerçekleştiği bir yıl olsun :))

    YanıtlaSil
  3. havva :)) çok iyi, tüm dileklerimiz gerçek olsun.

    YanıtlaSil
  4. juliette dileğine ben de yürekten katılıyorum... tüm dilekler gerçek olsun.

    YanıtlaSil
  5. Oh en sevdiğim zamanlar.
    Mayıs benim ayım:)
    Kimselere vermem:) Çocukluğumda, boyumu geçen hardal otlarının üzerinden atlar, yine boyumu aşan, yağmur yemiş otların üzerine yatardım, gökyüzüne bakıp, açık mavi havada, kuşlara merhaba deri hoşgeldiniz derdim leyleklere.
    Hıdrallez akşamı kocaman ateş yakar, hatta lastikle çoşturur, üzerinden atlardık, ayağıma yapışan yanmış lastiğin acısını unuttum ama bana yaşattığı o güzel günleri unutmadım.
    Çocuklarımıza buralarda yaşatamıyoruz ne yazık ki bu güzel anenelerimizi.
    Bir ateş yaksam, üzerinden atlasam...bugün tam onun günü işte.
    Teşekkürler yeniden hatırlattığın için Ayşencim.

    YanıtlaSil
  6. emelciğim ne güzel bir çocukluktur, yaşadığımız, bak o büyük ateşleri görmek senin zamanına da denk gelmiş, günümüzde, kırlık yerler de bile çocukluğun tadı yok. ama herşeye rağmen ateş yakarım ben her hıdrellez, 6 -7 yıl öncesi arkadaşlarımın tüm karşı çıkmasına rağmen, bir hıdrellez akşamı, bakırköy meydanının ortasın da iki gazete sayfasını yakıp üstünden atlamış ve arkadaşlarımı atlatmıştım...sevgiler

    YanıtlaSil