Perşembe, Mayıs 29, 2014

değirmenli kahve


Kahve sevmeyen vardır elbet ama azdır,
bence aslında onlar da sevebilirler, yahu kahve sevilmez mi  :))))
kahve hayattır....
kahvesiz günüm olmaz, artık kahvemi kendim öğütebileceğim,
İstanbul' a gittiğim de, babamım kahve değirmenine el koydum, 
oh! mis!  ben arsız bir evlat oldum, geçen sene babam dan 35 yıllık telefonu aldım, 
bu sene değirmeni aldım, tıkır tıkır çalışıyor.
taze kahve de pek leziz oluyor efendim.

şimdi;
değirmen : babam dan
beyaz işi örtü : oğlumun babaannesinden
kahve : fotoğraf çekmek için elimdeki fincandan içtiğim filtre kahveyi koydum
çikolatalar : datça'daki kuruyemişciden
:))) sevgiler benden

6 yorum:

  1. blogunuzu yeni gördüm. çok sevdim. bende eski yaşanmışlığı olan eşyaları çok seviyorum. birde datçayı emekliliğimde oraya yerleşmek benimde hayalim.benimde bloguma sizi beklerim. kahve kokusu mis valla huzur verici sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. hoşgeldiniz gül hanım , ne güzel sizi blogum da karşılan kahve kokusu oldu.... ziyaretiniz için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Sabahtan evde değildim, banka da işlerim vardı, erkenden çıktım. Ama çıkmadan sana bir baktım, yoktun:) dedim Ayşende yürüyüşde herhalde:)
    neyse gelir gelmez bir yorgunluk kahvesi yapıp geçtim bilgisayarın başına. Genelde çayçıyım ben, kahve pek içmem, ama bugün canım istedi nedense... Bir baktım sende kahveden yana girmişsin konuya:)
    Bu değirmenden bende de vari kapaliçarşıdan almıştık. Dur çıkarayım ortalıkta dursun, sendekini görünce, niye saklıyorsun, çıkarıp kullansana dedim kendi kendime:)
    Afiyet bal-şeker olsun.

    YanıtlaSil
  4. Çok iyi etmişiniz el koymakla o değirmene, bulunmuyor çünkü :)) Ben de çok düşkünüm kahveye, küçük değirmenler aldım bir ayda bozuldu, bunun gibisini aradım yok artık diyorlar.Teknolojik aletlere mecbur kalmak ta istemiyorum.. neyse.. çekilmiş taze kahve almaya devam.. keyifli kahveler diliyorum size :)

    YanıtlaSil
  5. emelciğim, kahveleri karşılıklı içtik diye düşünüyorum ki; dilerim bir gün o da olur.... ben de senin değirmeni merak ettim şimdi...bir görelim derim :)

    YanıtlaSil
  6. serpil hanım , değirmeni babamdan almadan önce, hayalimdeki değirmeni aramak için tahta kaleyi dolaştım, istediğim altı ahşap çekmeceli değirmendi, kahvecilere sora sora bir imalatçı buldum, ''tarihi kahve değirmencisi sözen'' 5 kuşaktır değirmen yapıyorlar yerleri eminönün de sana öneririm. sevgiler.

    YanıtlaSil