Pazar, Mart 02, 2014

bebek...

kendime benzetip aldım,
hem de taaa Prag'dan,
sevdiğimiz objeler gözümüzün önünde olunca,
hayat daha bir yaşanır mı oluyor ne ?


Datça'da yaşama hayallerimi kuraken,
hayale destek alışverişler yapıp, bir köşe de sakladığımı,
daha önce yazmıştım. İşte bu bebek de onlardan biri.
Prag'da tahta kukla bebekler,
en fazla satılan hediyelik eşyalardan, çeşit , çeşit...
ama ben kendime benzeyen bir bebek aradım ve bunu buldum.


alırken de, hemen hayali kuruldu tabii,
 yatak odamın kapısına asacağım diye.
ev bitip, emekli de olup yerleştiğim den beri,
kapıda durur. arada geçerken yanağından makas alırım.


düşlerinizden asla vazgeçmeyin, sizi düşlerinize götürecek,
küçük detaylardır. inanın yeter.
ev içi haller fotoğraf çalışmaları serisinden ''düş bebeği'' ile tanıştınız.

2 yorum:

  1. Bu bebek benzeme olayı bende de mevcut :)
    Düşlerin peşinden gitmek ise tam benlik ,bizlik...
    Mutlu haftalar ...

    YanıtlaSil
  2. sevgili colette bende facebook sayfana yorum bırakmıştım, bebeği görmen için, :) bir bloger olarak seni özlüyorum ...

    YanıtlaSil