Pazartesi, Ocak 20, 2014

ecem'in gözünden ...

fotoğrafları çeken hep ben olunca, bazen tekrara düştüğümü farkediyorum,
bu kez makineyi Ecem' e verdim..Ecem bizim çocukların en küçüğü, 
bizim çocuklar deyince, Datça'da yaşayan arkadaşların çocukları, benim oğlum,
yani hepsi, bizim çocuklarımız. Bazen denk gelir, hepsi birden gelir,
bazen tek, tek gelirler. Okul tatili, yıllık izin, bayram, yılbaşı tatili...
 Onlar gelince hayat daha bir farklılaşır,
hepsine sevdiği yemekler yapılır, sofralar büyük tutulur.
Birlikte gezilir, çocukların yani kızlarımız ve oğullarımızın en sevdiği şey,
piknik yapıp, ateş yakmak. ateş deyince tehlikesiz ve dikkat ederek yakılan ateş.
bazen şömine ateşi, bazen deniz kıyısın da... özellikle kış mevsimin de.

tüm bu kareler, Ecem'in gözünden...
Mandalya koyu, öğle saatlerinden, gün batana dek,
denizinden, bulutundan, kıyısından, dağından...


ve tatlı Ecem, 
Hukuk okuyor Ecem , bu yıl son sınıfta.

mandalya da gün batımı,
son karede bendeniz ve Ecem için yakılan ateş...
19. 0cak.2014 / Pazar

2 yorum:

  1. ne güze bir yerde yaşıyorsunuz,
    kabak isterseniz size gönderebilirim

    YanıtlaSil
  2. çok ama çok teşekkürler havva...
    istanbula giden mutlaka bir kabakla dönüyor...ama işin sırrını senin tarifinden öğrendim ...bundan sonra daha lezzetli olacak kabak tatlım.
    sevgiler

    YanıtlaSil