Salı, Ocak 07, 2014

biriktirdiklerim...

kutu biriktiririm,
yirmi yıl  kadar bir zamandır.
seyahatlerden, arkadaşlarımdan armağan.


kendiliğinden oldu, illa da kutu biriktirmek istiyorum diye başlamadım.
gelen bir - iki kutuyu evin baş köşesine koyduğumu görenler,
kutu getirir, oldular. ben aldım...


nerelerden kutularım var ; Avustralya, Barcelona, Berlin, Capetown,
Kolombiya, Hindistan- Goa, Viyana, Bali, Yunanistan,  Prag... 
görünenler küçük kutular, bir kaç tane de,  büyük kutu var.
onları da bir başka postta paylaşırım.


kutu kutu pense değil,
ama kutu kutu sevgi...

7 yorum:

  1. koleksiyon yapanlara saygı duyuyorum

    YanıtlaSil
  2. Arkadaşım da biriktirir, hatta yüksük bloğumda paylaşmıştım. Ben de çok severim ama sevdiğim kutuları ona veririm. Yoksa benim ev ne hale gelir :) Benim misk kutuları koleksiyonum var, yüksükler bir de...yetiyor.

    Nazan'ın kutuları burada;
    http://tulinsthimbels.blogspot.com/2013/02/nazann-mucevher-kutular-koleksiyonu.html

    YanıtlaSil
  3. Pek çok sevdiğim objeyi biriktirme eğilimim vardır, bir süre saklar.. sonra kıyamaya kıyamaya vazgeçerim.. ev küçük olunca depolamak ciddi bir sorun oluyor.. Ama küçük çapta kurşun kalem, kutu ve büyük ölçüde kartpostal, magnet koleksiyonlarım oluştu..
    Kutularınızı sevdim, bloğunuzu da keyifle takip ediyorum :)

    YanıtlaSil
  4. havva ben aslında koleksiyon niyetinde değilim ...

    YanıtlaSil
  5. tulin senin yüksüklere bayılıyorum.

    YanıtlaSil
  6. ziyaretiniz için teşekkürler,
    turuncu gezegen.
    kutu dolusu sevgiler

    YanıtlaSil
  7. ben de çok severim küçük kutuları,ama evde koyacak yer bulmakta zorluk çekiyorum :)
    sevgiler

    YanıtlaSil