Pazartesi, Aralık 30, 2013

kurabiyeler de tamam...

tatlı bir telaş doldurdu evlerimizi...
yaşadığımız dünya da var olan tüm olumsuzluklara inat...
bulduğumuz her iyi ve güzele umutla yaklaşmak gerek,
bu telaşlar da biraz öyle...

dün,  tam gün kurabiye işine verdim kendimi...
hem kokular, hem de fırının sıcaklığı,
havayı da ısıttı sanki. :)


akide şekerinden cam kurabiyeler yaptım, 
zencefilli, tarçınlı...


bol fındıklı, çikolatalı cookie' ler pişirdim...
yaban mersini, kabak çekirdeği, kuru meyveler koyduğum,
kekler yaptım.


sonra, kurabiyeleri paketledim...
yeni yıl sabahı, sıcacık bir kahveye eşlik etsinler diye,
dostlarıma verdim...
keyifli, tatlı,sağlık ve huzurlu
herşeyden çok umutlu ve neşeli bir yıl olsun...
umut ve neşe ...
en büyük güçtür.

2 yorum:

  1. Sevgili Datça'lı komşum, öyle akide şekerinden kurabiyeler yaptım deyip kaçılmaz hemen :)) Yeni yılda tarifi de mutlaka bekleniyor.. Güzel Datça'mızda keyifli bir yıl daha geçirmek dileği ile..

    YanıtlaSil
  2. hem Datça , hem blog komşum olarak, Datça ve bloglarımız kadar keyifli bir yıl dilerim...tarif yeni yılın ilk postun da olacak söz...

    YanıtlaSil