Salı, Kasım 12, 2013

kargı koyun da...

bu gün hava inanılmazdı. 
kargı da güneşlenmek yapılacak en doğru iştir, dedim yaptım.
kargı koyu ,datça merkeze en yakın koy 
kargı koyu na ait bir çok post paylaştım. 
sadece güneşlenmedim, denizin de hakkını verdim. bol bol yüzdüm.
artık sıkıldınız yüzdüm diye sonlanan cümlelerimden ama kasım ortasın da yüzmek de
e yani, değil mi? bakın anlatacak kelime bulamadım...

bana eşlik edenler, sırt çantam ve kargının meşhur kazları ve ördekleri
plaj havlumu paylaştılar benimle, o kadar samimiydik.
benim yerime siz de olsaydınız, kargı da olurdunuz. 


4 yorum:

  1. Paylaşımlarınız çok güzel... dün gezinirken (nette :D) okudum blog yazılarınızdan... sabahtan bu yana da tüm yazılarınız ve resimleri gördüm... İşten fırsat buldukça baktım baktım. doymadan doğrusu.. Datça yı çok severim.. kesinlikle dünyanın üstünde bir yer... Orada yaşıyor olmak güzel anlaşılan... sade tatil geçirmek değil.Çok yazdım ama bi ses iletmek istedim içim öle dedi:) yayınlamak zorunda değilsiniz.Size ulaşsın yeter.Saygılar.

    YanıtlaSil
  2. muhtşm...deniz ayrı onu kucaklayan zeytin ağacı ayrı güzel

    YanıtlaSil
  3. inanın crocus ben de çalışırken hep iş den fırsat buldukça datça fotoğraflarına bakar hayaller kurardım...sizi çok iyi anlıyorum...
    sesiniz , yazınız bana ve tüm düşleri olanlara ulaşsın...

    YanıtlaSil
  4. evet arda özellikle kasımın ortasın da hala yaz gibi bir günün de hakkını verelim.

    YanıtlaSil