Cumartesi, Kasım 30, 2013

hepsi birgün de...

şimdi sırayla yazıyorum;
hava sanki dün soğuk olmamışcasına ısınıvermişti, sabah yürüyüşüm çarşıya doğru oldu.
deniz bir göl kadar dingin ve pırıl pırıldı.
eğer saat 12' ye kadar rüzgar çıkmaz ise bugün kesin yüzülür dedim.
sonra kıyıda, sıraya dizilenleri farkettim.


çok heyecanlı bir köpek, sakince dizilmiş üç kedi...
çok geçmedi, motor sesi duyuldu ve tekne kıyıya doğru yanaştı. 
bekleyenler hemen tekneye atladı,
en çok sevinen köpecik oldu, ona aldırmayan kediler de, tekneye atladılar.
saati bilen müşteriler de dizildi. bir tek ben meraklı kadrosundan araya karıştım. 
izin alıp fotoğraf çektim ve bu balığın adı ne? aa bu nasıl bir balık? 
türünden sorular sormayı da ihmal etmedim...
kırmızı çizgili balıkların 'kaya balığı'' olduğunu öğrendim.

hemen eve gelip, 
kahvaltı yapmak ve sonrası kahve içme işlerini de acelece yaptım.
 ve saat tam 12' i olduğunda 
hemen istikameti yedi kat plajı olarak belirleyip, yola koyuldum. 
kasım ayının otuzuncu günü, yüzdüm...

  
yüzme sonrası, ne yaptım ? malum cumartesi günleri pazarımız var...
pazar filesine girenler, günün  en özeli, dağ çileği ve çıntar oldu.
çıntar bir mantar türü, kasım sonu tam zamanı...

böyle bakınca karelere, renkler muhteşem gözüktü gözüme,
hayat aslın da çok renkli ...
yüzme günlüğüme not : bugün yüzdüm. 30- kasım- 2013

1 yorum: