Cumartesi, Kasım 09, 2013

bugün yüzdüm

bu gün cumartesi pazarı vardı... 
ve  ben pazara , eğer çok fazla birşey almayacak isem, deniz kıyısın dan yürüyerek giderim..
  burası hastane önü plajı, 
yaz ayların da, pazar alışveriş çantamı duvar dibine bırakır, yüzer sonra tekrar yola devam ederim.
  artık sırt çantam da hem mayo, hem yağmurluk taşıyorum...
 mevsim o mevsim. çünkü güneş varsa ve deniz de bugünkü gibi çağırıyorsa dayanamayıp girerim... 
eğer çanta da, mayo yoksa, denize girememek, ne ızdırap olur anlatamam...
 ama tedbirli olduğum için, hem pazar alışverişi, hem de yüzme bir arada oluverdi.
aşağıdaki fotoğraf bugünden...  

daha iki gün önce hastane önü plajı aşağıdaki fotoğrafa yakın bir hal içindeydi.
( fotoğrafı  iki yıl önce çekmiştim) yağmur ve fırtına yoğundu. deniz kabarmış dalgalar coşmuştu, ama bu gün süt liman bir deniz beni çağırdı
ve ben de yüzdüm...



bu hafta pazardan, bitki çayı demlemek için, kuru bitkilerden bolca aldım.
 narpız çayı, kekik çayı, ada çayı gibi.
sağlıklı ve güneşli günler bol olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder