Salı, Kasım 19, 2013

anemonlar açmış

 sabah yürüyüşlerini sürekli aynı güzergahta yapmayı sevmiyorum, 
çok şanslıyım ki; datça da bu mümkün, bu sabah denizin kıyısından kıyısından yürüdüm, 
burgaz denilen ve eski knidos yerleşiminin olduğu bölgeyi seçtim,
 aslında seçtim demeyeyim, genel de o an karar veririm, 
merdivenli koyun olduğu tepelere gelince, bir de ne görsem anemonlar açmış.
aslın da daha erken açmaları için ama doğa sürpriz yapmış, 
elbette topladım, tablo gibiler... mini minnacık lalecikler... 

biberiye çiçekleri de maviş maviş açmışlar
hem çiçekleri, hem kokusu, hem de yemeklere kattığı aroması ile,
biberiye vazgeçilmezimdir.

eve getirdiğim de nereye koyacağımı şaşırdım, mutfak pencere önü mü, oturma odasında bir köşe mi, 
sehpamı derken gezdi durdu...

bu arada 19 kasım ve bugün de yüzdüm...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder