Perşembe, Ekim 31, 2013

bugün den ...

son bir hafta gerçekten armağan gibi...
sıcaklığı, güneşi, denizi 
huzuru ve sakinliği ile
günün her saatini,  hissederek yaşadığım nadir günlerden...

Sabah, Datça'nın en keyifli yolun da  yürüdüm,
 günün muhteşemliği böyle başladı.
yol kenarın da serçelerin su ile dans edercesine yıkanmasını seyrettim. fotoğraf makine mi 
yanıma almış olduğum için çok şanslıydım.
harikaydılar.
 çarşıdaki fırından  sıcacık ekmek aldım.
Datça'nın karanfilli - tarçınlı ekmeği, 
ve
çavdar ekmeği tercihimdi


bu hafta her öğlen yaptığım gibi yüzdüm ve güneşlendim,
bugün eve en yakın denize gittim...''gökova güneş sitesi'' nin önündeki plajdan girdim...
denize girmeyi kolaylaştırması için konulan kum torbaların dan dolayı 
burada yaşayanlar  bu plaja ''torbalı koy'' adını vermişler.
deniz, güneş ve yelkenli...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder